Değişim ve İade

Satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?

Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 7 günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcı veya sağlayıcıya aittir. Ancak Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz. Üründe herhangi bir kusur, problem gördüğünüzde Avim aydınlatma san ve dış tic ltd şti bu sorunları çözmekle yükümlüdür. Şikayet ve taleplerinizi bize +90 212 537 19 55 numaralı telefondan ya da e-posta yoluyla siparis@avim.com.tr adresine yönlendirdiğinizde müşteri memnuiyeti çerçevesinde her türlü çözüm için sizlere dönüş yapacağız.